Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Jul igen!

Av Lars Stenberg - 23 december 2009 23:58

  det är ju vad egentligen tycker om julen, trots detta så gör man som man brukar alltså faller tillföga för etablissemanget familjen.

Hur många är det som inte alls har råd med detta påhitt av i första hand handeln och i andra steget så kommer kyrhelvetet.Handel lurar den enskilde år från år med nya raffinerade metoder, kyrkan rabblar om jesus osv men dom kan ta varandra i hand och hoppa i en vulkan båda skulle brinna snabbt då skit brinner bra.

När man ändå gör som jag kan man julaga mat, det är kul och så får man lite annat att tänka på. Åt hunden i dag, ja visst ja han stal skinkan osv han har nog aldrig ätit så mycket som det sista dygnet jag tror att det är djurplågeri trots att han springer ut o skiter en gång i kvarten,i morrn får han fan i mig svälta.

Är det någon som missat snön sista dagarna, jo vägverket !Alla andra verkar ha träffat den om man läser lokalblaskan över Stockholmen, hela sverige i snökaos osv,vadtrorni att norrlänngen säger nu då? Jo int är e mer än vanligt,he ä ju vinter, kul me vit jul skål.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lars Stenberg - 2 juni 2010 13:20


   Gossen parkerade i soffan , vad göra?

Av Lars Stenberg - 2 juni 2010 13:00

Jag och de mina väntar besked om bostad i Gäddede, jag har nu gjort det år jag lovade prova och så mycket vantrivsel har jag aldrig varit med om. Jag har sedan dag ett längtat tillbaka utan att få något som helst gehör. Allt alla sagt är sjukvården ä...

Av Lars Stenberg - 15 februari 2010 16:42

Fick liksom en förfrågan är det mig du menar/ telefon det var det inte det var bara i största allmänhet att så är det, så det så ...

Av Lars Stenberg - 12 februari 2010 07:44

i går såg jag en tomte för första gången på 20 år, han körde en Rav 4. Hade varit på Sannarpsbadet med flickorna och skulle hem, väntade utanför badet och svängde ut på vägen. då helt plötsligt vänder bilen framför backljusen tänds och den kommer med...

Av Lars Stenberg - 23 januari 2010 09:13

Brasklapp till alla hjälpare! Varför ska jag hjälpa när et är jag som behöver hjälp.Vem ska jag hjälpa som jag inte känner,när det gäller alla bidrag som tiggs ihop till alla katastrofer runt om på jorden så kommer väl knappt 10 % fram till dom som b...

Presentation


Kontrasten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards